Гарантія та сервіс

Офіційна гарантія виробника

Весь товар, представлений на сайті Інтернет-магазину, сертифікований в Україні та має офіційну гарантію від виробника - 1 рік і більше, в залежності від сервісної політики компанії - виробника. Це означає, що товари, які реалізуються нашим магазином, супроводжуються всією необхідною документацією. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або Інтернет-магазину.Гарантія на товари відповідає сервісній політиці виробника, а гарантійний термін кожної моделі можна дізнатися на нашому сайті. Максимальний гарантійний термін становить 36 місяців.

Повернення і обмін товару

Обмін товару або повернення грошових коштів здійснюється тільки після проведення незалежної експертизи авторизованим сервісним центром фірми-виробника і видачі відповідного письмового висновку. Закон про захист прав споживачів, що діє в Україні, передбачає можливість протягом двох тижнів повернути придбаний товар або обміняти його на аналогічний, в тому ж магазині, де він був придбаний.при цьому повинні бути дотримані наступні умови:
1) наявність товарного чека на оплату в нашому магазині і гарантійного талона;

2) товарний вигляд повинен бути збережений, тобто на ньому не повинно бути слідів експлуатації, подряпин, відколів і пр .;

3) упаковка і всі комплектуючі елементи повинні бути в наявності;

4) пломби і фабричні ярлики не повинні бути порушені.

У разі неможливості обміну товару на аналогічну модель, вартість покупки повертається не пізніше ніж через сім днів з моменту звернення. Для оформлення повернення або обміну товару при собі необхідно мати паспорт.

Гарантійне обслуговування і ремонт

Ремонт або заміна обладнання здійснюється в авторизованих сервісних центрах виробника на умовах і в строки, що визначаються виробником. Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування виробів, природний знос або вичерпання ресурсу. У разі виникнення гарантійного випадку, тобто поломки товару під час гарантійного терміну, потрібно звернутися в найближчий авторизований сервісний центр, зазначений в гарантійному талоні. Тривалість ремонту визначається фахівцями сервісного центру.

Причини відмови в гарантійному ремонті

Гарантійний ремонт не може бути здійснений у випадках:
1) встановлення порушення правил експлуатації, описаних в керівництві;

2) пошкодження гарантійних пломб;

3) несанкціонованого ремонту;

4) розкриття і заміни деталей приладу;

5) неправильного заповнення гарантійного талона.

Гарантійний ремонт не поширюється на такі несправності:

1) природний знос продукції;

2) пошкодження, завдані при використанні товару не за призначенням;

3) пошкодження, що виникли в результаті порушення правил експлуатації;

4) поломки, отриманої внаслідок стихійних лих.

Комплектація

Перевірка комплектності товару і відсутність видимих дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві в його присутності. Комплектація виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.